sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Vorbe de vedete

Poate că sunt celebri, poate că au mii de fani şi poate fac o grămadă de bani, dar nu sunt întotdeauna extrem de inteligenţi. Vedetele de la Hollywood şi nu numai se întrec în declaraţii stupide. Iată câteva dintre ele!

10. Pot face orice atâta vreme cât nu trebuie să vorbesc. - Linda Evangelista (foto)

9. Fumatul ucide. Şi dacă nu esti mort, rişti să-ţi pierzi o bună bucată din viaţă! - Brooke Shields

8. Le datorez enorm părinţilor mei, mai ales mamei şi tatălui. - Greg Norman, jucător de golf

7. Am şi eu părerile mele, păreri puternice, dar nu sunt mereu de acord cu ele. - George Bush

6. M-au dezsubestimat! - George W. Bush

5. Dacă nu câştigăm, riscăm să pierdem! - Dan Quayle, vicepreşedinte american

4. Nu mi-am dorit niciodată să mă duc în Japonia pentru că nu-mi place peştele şi ştiu bine că acolo, în Africa, e un fel de mâncare foarte popular. Britney Spears

3. Ori de câte ori mă uit la TV şi văd acei copii slabi şi flămânzi din lumea a treia, îmi vine să plâng! Adică aş vrea să fiu şi eu atât de slabă, dar nu cu muştele şi morţii ăia în jurul meu. - Mariah Carey

2. Oare unde se ţine festivalul de film de la Cannes anul acesta? - Christina Aguilera

1. Cred că o căsătorie între homosexuali ar trebui înfăptuită între un bărbat şi o femeie. - Arnold Schwarzenegger

BONUS: Previziunile sunt greu de făcut! Mai ales cele despre viitor! - Yogi Berra, jucător de baseball


sursa: www.renasterea.ro/rb

Niciun comentariu:

BlogRank
free counters