miercuri, 11 noiembrie 2009

Bunul simt...

Romania bunului simt?Nici pe departe! Ce am vazut azi mi-a intarit decizia ca poporul roman nu are deloc BUN SIMT!Eram pe strada Pantelimon Halipa (da, am luat-o la pas, imi place sa merg pe jos)...Un individ "uda" de zor un copacel de la marginea strazi. Langa el lumea trecea nepasatoare, masinile...la un metru de acel natarau! Iar langa el, un altul il "pazea", laudandu-l pe "gradinar" la telefon, probabil unei domnisoare.
Atunci ma intreb si eu, ce Romanie a bunului simt? Nici tu, Crin, si nici Basescu sau Geoana, nu puteti sa schimbati ceva!Din totdeuna am fost un popor de marlani si asa o sa ramanem. Fie ca e vorba de Gheorghe, care lucreaza pamantul in nu-sti-ce-sat, fie ca e vorba de Popescu, marele director dintr-o mega companie, romanul tot marlan este! M-am saturat de smecheri, m-am saturat de cei care-si dau importanta, m-am saturat de cei care injura la fiecare doua cuvinte...Bunul simt nu mai poate fi inoculat, trebuia sa fie mostenit!
Imi pare acum rau ca nu i-am facut poza acelui badaran, ar fi fost exemplul perfect de roman fara bun simt!Ce poate aduce bunul simt in tara asta?Marlanii de la tv?Injuriile de pe stadioane, pedofilii si proxenetii?Fara suparare...chiar si babutele si mosnegii, cei care se plimba cu mijloacele de transport in comun. Am vazut un caz cand o femeie care era trecuta bine de 60 ani s-a ofticat ca o tanara cu copil si gravida pe deasupra nu i-a cedat locul?Ce bun simt sa mai fie, daca si persoanele varstnice nu dau exemplu de asa ceva?
O singura persoana cu bun simt am intalnit pana acum...

Niciun comentariu:

BlogRank
free counters