vineri, 8 mai 2009

Virgina de la Primarie

De prin...judet adunate....


O fosta angajata a Primariei Pascani a cerut in mod public concedierea si urmarirea penala a primarului Grigore Craciuenscu , a secretarului Mircea Zuzan si a tuturor angajatilor de la Servicul de Asistenta Sociala. Motivele sunt socante, ele fiind dezvaluite prin intermediul unei scrisori deschise adresate ziarului Orizontul. Totodata aceeasi persoana care a dorit sa-si pastreze anonimatul a depus numeroase cereri asemanatore la Politie si chiar la Primarie. Ea este nemultumita ca nu primeste ajutor social si sustine ca a fost victima unor abuzuri. Va lasam pe dumneavoastra sa trageti concluziile, din scrisoarea reprodusa intregral in randurile de mai jos.

,,Cer concedierea şi punerea sub urmărire penală a primarului Crăciunescu Grigore, a secretarului Primăriei: Mircea Zuzan, a tuturor angajaţilor Primăriei la Asistenţă şi protecţie socială (inclusiv a celor de la punctul de lucru situat în strada Sportului) şi a angajatului RAGCL Paşcani Centea Adrian.Cer să faceţi toate demersurile necesare concedierii lor cu Articolul 61 Codul Muncii, literele a) – indisciplină în serviciu; d) – incompetenţă profesională şi c) – inaptitudine psihică (psihologică cu boli care nu pot fi detectate ca fiind neuropsihice. "


"Trăiesc cinstit (virgină cu certificat I.M.L.) şi respect legile acestei ţări inclusiv am educaţie şi nu mă interesează a-mi face relaţii cu needucaţi nici cu persoane din culte teologice sau apartenenţă politică care sunt uşor de manipulat şi au implanturi de microcip în corpul lor, pus chiar cu acordul şi lauda lor. Pot avea 100 prieteni în alte ţări, dar nu e obligatoriu să nu îmi cer drepturi în ţara mea, dimpotrivă, sunt obligată să mi le cer indiscriminatoriu. Prietenii mei nu au obligaţia a mă întreţine şi le este pusă în pericol securitatea primind ameninţări de acest tip şi chiar violându-mi sau abuzându-mi primirea/trimiterea corespondenţei mele, mai grav ca în comunism. "

Restul il gasiti pe : http://www.ziarulorizont.ro/2009/04/07/5824.html#respond

Niciun comentariu:

BlogRank
free counters