miercuri, 15 octombrie 2008

nesimtire de Iasi





Ce au in comun religia si distractia? Raspuns= municipiul Iasi
Cum naiba se poate ca intr-o zi asa de importanta din punct de vedere religios, sa organizezi un mega concert, si asta la numai doua sute metri de locul unde mii de oameni erau cuprinsi de evlavie. Nu am fost la concert (din punctul meu de vedere erau doar trupe expirate), pentru ca nu am simtit nevoia. poate altceva era daca puneai naibii azi mini-mega-expiratul asta de concert, sau chiar maine. Sa treaca Sarbatoarea Sfintei. Dar traim in Romania. Imi spunea o prietena cu se duce la concert, nu pentru vreo formatie, ci pentru ca nu a mai fost de multi ani la vreun eveniment muzical!Intreb. Se merita sa-ti pierzi timpul?

2 comentarii:

Anonim spunea...

:) ... Cum se poate sa pui in aceeasi fraza "naiba", "religios" si "evlavie"?
Sunt de acord ca a fost total nepotrivit: concertul sa fie la 200 de m de Mitropolie si oamenii evalviosi.

vladutz de dh spunea...

c'mon! am vrut sa subliniez cat de cretini sunt cei din primarie !stiti la cine ma refer...

BlogRank
free counters