joi, 11 februarie 2010

Aberatiile unui deputat

Citesc si eu presa, si-mi cad ochii pe un material aparut in Flacara Iasului. Articolul arata cum si-au batut joc parlamentarii ieseni de banii statului. Bun, nimic nou pana la urma, ca asta fac ei, iti cheltuie tie banii. Si totusi, ultima sectiune a articolului arata o mare nesimtire din partea unui deputat trimis de ieseni in Parlament. Iata bucata:

"Autodenunt: "Subsemnatul, Marius Parciu, reporter al cotidianului Flacara Iasului, marturisesc ca am atentat la averea statului roman. Atat eu, cat si ceilalti colegi ai mei din presa, i-am incarcat nesimtit de mult factura telefonului mobil deputatului PNL Relu Fenechiu, prin solicitarea in repetate randuri de declaratii despre propria sa activitate in Camera Deputatilor. Promit solemn ca de acum inainte voi suna de pe telefonul personal sau al redactiei, respingand orice apel de la un telefon platit din banii contribuabililor. De exemplu, declaratia de mai jos a costat statul roman aproximativ 20 eurocenti, convorbirea fiind intre 2 abonati ai aceleiasi retele telefonice".

Bai, Relu, da nu ti-e rusine sa spui asa ceva?

"Nu am explicatii pentru ca sunt pe primul loc. Acum, cand vorbesc cu Marius Parciu, poporul cheltuieste bani. 90% din timp vorbesc cu presa. De multe ori sunt ocupat si revin eu cu un telefon. Vorbesc cu cei din presa cat timp imi cer. Daca trebuie, n-o mai fac", a afirmat Relu Fenechiu.


Ai du-te? Chiar asa? 90 la suta din timp vorbesti tu cu presa, si ei sunt vinovati ca-ti papa banii? Iarta-i, te rog, pe colegii mei ca te baga in seama si in acel 5 la suta din timp (pentru ca nici macar atata nu vorbesti tu cu presa la telefon). Uite de ce judetul are parte de asemenea parlamentari, ca ei vorbesc cu presa prea mult la telefon si nu mai au timp sa munceasca. Mititeii :(

Adica tu intr-un an de zile, ai cheltuit 90 la suta din 14.308 lei doar pe convorbiri cu ziaristii? Da, da, spune asta la fraierii care e si cred.
Ii rog pe colegii mei sa nu-l mai bage in seama pe Relu Fenechiu, altfel risca sa fiti vinovati de cheltuirea inutila a banului public. Iar, Relu Fenechiu trebuie sa se protejeze de atatea raze nocive emise de telefon, deci nu-l mai sunati in disperare. Vedeti ca pe langa ca-l ia cu dureri de cap, mai scoate si bani din buzunar din cauza voastra.

RUSINE bai

P.S. Cred ca se impunea un titlu mai bun

2 comentarii:

Blogoslovul spunea...

eu propun să facem o chetă de mărunţiş şi să îi trimitem nişte parale pentru a-şi acoperi costurile la telefon. Măcar o parte din banii cheltuiţi pe spatele nostru :D

vladutz de dh spunea...

Saracul deputat bogat, nu? :))

BlogRank
free counters