duminică, 18 ianuarie 2009

leapsa, 11 lucruri despre mine!

Raspund ultimei provocari lansate de un tovaras de suferinta

1. Sunt din Dorohoi. Din acelasi oras ca si "marele conducator" ;))
2. Microbist inflacarat,pt fotbal in special. Si stelist pe deasupra (sa nu se supere iesenii, dar nu simpatizez deloc cu Poli).
3. Nu am mai terminat facultatea...las' e bun si liceul
4. Injur foarte des, chiar prea des! Un mic defect...
5. Sunt singur la parinti (mi-as fi dorit un frate, sau o sora)
6. Pe jumatate sunt german, dar urasc limba aia. cine naiba sta sa o invete?!
7. Imi plac brunetele...;))
8. Sunt un pasionat al filmelor de groaza
9. In scoala generala si liceu (am facut filologie), chiar si-n tentativa de facultate (geografie-engleza) am fost in minoritate. Adica mereu erau muuuult prea multe fete ;))
10. Nu am carnet de conducere...si asa in ultima luna am cam fost predispus la accidente de masina (si doar stateam pe locul mortului)
11. Inainte imi placea berea...acum ador portocalele!

4 comentarii:

Marius Pârciu spunea...

cand ai spus coleg de suferinta, nu te-ai referit la faza cu portocalele, nu? :))

vladutz de dh spunea...

este si asta o varianta...de suferinta! ;))

Anonim spunea...

4. se poate corecta
8. si eu !!! Recomandari recente?
9. rau iti mai parea, nu?!...:D

vladutz de dh spunea...

sa vedem. la 4- nu cred ca se mai poate corecta! sunt pierdut definitiv :))
la 5, nu am nimic de zis...;))
la 9..normal ca NU!!!!!!1

BlogRank
free counters